Fandom

Klocuch YT Wiki

Dawid7531

6stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dawid7531 - Polski użytkownik youtube zajmujący się demaskowaniem recenzetna gier Klocucha,a także autor około półgodzinnego materiału związanego z demaskowanie wsponianej wcześniej osoby. Przez 4 dni miał w posiadaniu starą strone Klocucha, na której znalazł jak dotąd największy dowód na miejsce zamieszkania Klocucha. Współpracuje m.in z Klocownikami, a także z Przedluzakiem.

Kanał Dawid7531

Zabranie strony Klocucha

Próba zabrania strony trwająca w dniach 4-23 stycznia, a której rezultatem było przejęcie strony dnia 23 stycznia o godzinie 18:00. Zabranie strony nie miało określonego celu, Dawid nie wiedział co przyniesie ewentualne przejęcie strony.

Początkowo, Dawid umieścił na głównej stronie 2 filmy o demaskowania, a były to:                                             - Film autorstwa Dawid7531 " Dowiedziałem się gdzie mieszka Klocuch "                                                            - Film autorstwa Przedluzak " Klocuch cała prawda ", który został wydany 4 dni przed przejęciem strony.                                                                                                                                                           

Następnie na głównej stronie umieścił zamiast początkowej nazwy KlocuchRecenzje, nazwe Lubin, czyli nazwe odkrytego kilka dni wcześniej miasta Klocucha.

Około 2 godziny po przechwyceniu strony, Dawid przeglądając ukrytą galerie strony, którą oferuje Manifo( miejsce założenia strony), znalazł kilka nie publikowanych nigdzie wcześniej materiałów a są to:                                       - Tajemniczy screen z facebook, na którym widać prznależność do takich grup jak Lubin, oraz do Klasy II B  II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie co potwierdza dane Przedluzaka z Lubinem jako miasto zamieszkania Klocucha                                                                                                                                                        - Tła na strone autorstwa Kooltexa( grafik Klocucha).                                                                                        

Dawid niedługo po przejęciu strony poinformował fanów Klocucha, o tym że strona zostanie zwrócona.                 Czego jak się okazało nie dokonał, hasło zostało wysłane na skrzynke odbiorczą Klocucha ma YT, ale on sam nie wykorzystał tej sytuacji, a strona 27 stycznia została przejęta przez anonimowego hakera, który dotąd nie zwrócił strony Klocuchowi.

Odbiór Klocucha na sytuacje zabrania mu strony

Klocuch w nerwowy sposób odebrał tą sytuacje, w filmie " hitman 4 - od 9 - nieudany slub " nazwał zachowanie Dawida, zdespeceniem tego co zrobił, a kilka dni później założył nową strone.

Więcej w Fandom

Losowa wiki